Электронная коммерция



         

Оценка финансовой эффективности проекта развития Интернет-коммерции - часть 3


[2] New Riders' Official World Wide Web Yellow Pages (http://www.netmation.com/www/yelltl.html)

[3] Yellow Pages (http://www.eypages.com)

[4] Yellow Pages Superhighway (http://www.kwik-link.com/kwik-link)

[5] YelloWWWeb Pages (http://yellowweb.com)

[6] Yellow pages (http://www.yellow-pg.com)

[7] BSN Yellow Pages (http://bcn.net/yellow/index.html)

[8] Brand - клеймо, товарная марка, определенная разновидность товаров от конкретного производителя.

1 В сети UseNet и электронной почте - подстрекательское послание, содержащее угрозы, оскорбления и непристойности; рассылка таких посланий.

1 Так называю пользователей, использующих электронную почту неподобающим образом.

[i] Shapiro, Carl and Varian, Hal R. Information Rules: A Strategic Guide to the Network Economy Harvard Business School Press, 1998.

[ii] E.I. Schwartz, Digital Darwinism (New York: Broadway Books, 1999).

[iii] M. Symonds, "Business and the Internet: The Net Imperative," The Economist_Survey Business and the Internet, 1999.

[iv] D.W. Dobler and L. Lee, Purchasing and Materials Management: Text and Cases (New York: McGraw-Hill, 1984).

[v] M.L. Katz and C. Shapiro,”Network Externalities, Competition and Compatibility ”, American Economic Review, 75 (3), 1985, pp. 424_440.

[vi] P. Timmers, “Business Models for Electronic Markets,” Electronic Markets, 8 (2), 1998, pp. 3_8. 

[vii] R. Kalakota and A. B. Whinston, Frontiers of Electronic Commerce (Boston: Addison-Wesley, 1996).

[viii] P. Barwise, “ Brands in a Digital World, ” Journal of Brand Management, 4 (4), 1997, pp. 220-223.

[ix] G. Gilder, Life After Television: The Coming Transformation of American Life

 (New York: W. W. Norton Company, 1994).

[x] E. Dyson, Release 2.0: A Design for Living in the Digital Age (New York: Broadway Books, 1997).

[xi] L. Downes and C. Mui, Unleashing the Killer App:  Digital Strategies for Market Dominance (Boston: Harvard Business School Press, 1999).




Содержание  Назад  Вперед